Kiinteistöpalvelualan lakkoon osallistuville Jytyn jäsenille maksetaan lakkoavustusta

Palvelualojen ammattiliitto PAM on julistanut kiinteistöpalvelualalle lakon 23.–24.3.2023. Ammattiliitto Jyty maksaa lakkoavustusta tähän lakkoon osallistuville Jytyn jäsenille.

Jyty maksaa lakkoavustusta 100 euroa lakkopäivältä, mikä on saman verran kuin PAM maksaa jäsenilleen. Lakkoavustusta haetaan lakon jälkeen lakkoavustus.fi -palvelussa. Lakkoavustusta haetaan niiltä päiviltä, joiden osalta työnantaja on vähentänyt rahapalkkaa. Katso lakkoavustuksen hakuohjeet Jytyn nettisivuilta.

Huom. Ennen hakemuksen lähettämistä lakkoavustus.fi-palvelussa, lähetä nimesi ja syntymäaikasi Jytyn talousjohtaja Vesa-Matti Mäkiselle sähköpostilla vesa-matti.makinen@jytyliitto.fi.

Lisätietoja Jytyn lakkoavustuksesta antaa Jytyn talousjohtaja Vesa-Matti Mäkinen, puh. 040 588 4192, vesa-matti.makinen@jytyliitto.fi.

Ohjeita kiinteistöpalvelualan lakosta saat PAMin nettisivuilta.