Jytyn loma-asunnot

Ammattiliitto Jytyn jäsenenä voit vuokrata viihtyisiä, jäsenetuhintaisia lomahuoneistoja ympäri vuoden Leviltä, Rukalta ja Tahkolta. Nauti Suomen upeasta luonnosta ja lomakohteiden monipuolisista liikuntamahdollisuuksista eri vuodenaikoina!

Lomahuoneistoja vuokrataan yleensä viikoksi, mutta sesongin ulkopuolella voit vuokrata huoneiston käyttöösi myös esimerkiksi viikonlopuksi. Lomaviikot täytetään varausjärjestyksessä. Kaikkien huoneistojen majoitusvaraus on sitova. Vaihtopäivä on Levillä ja Rukalla lauantai, Tahkolla perjantai. Jäsenyytesi tarkistetaan huoneistoa varatessasi.

Huoneiston vuokrahinta sisältää talvikaudella kaksi hissilippua. Liput ovat vapaasti käytettävissäsi kohteessasi lomasi aikana. Hissilippujen arvo on erikseen ostettuna noin 400 euroa. Jos vuokraat loma-asunnon kesällä Tahkolta, käytössäsi on Tahko Golf Club Oy:n Business Golfkortti, jolla saat yhden ilmaisen kierroksen päivässä, ja lisäksi kolme seuralaistasi saa lipun alennettuun hintaan.

Jos joudut perumaan asuntovarauksesi, pyydämme sinua tekemään sen mahdollisimman hyvissä ajoin. Kun teet peruutuksen viimeistään 28 vuorokautta ennen vuokra-ajan alkua, perimme varaus- ja toimituskuluja 50 euroa. Myöhemmin tehdyistä peruutuksista veloitamme koko vuokran.

Katso Jytyn lomahuoneistojen esittelyt, hinnat ja varausohjeet kohdekohtaisilta alasivuilta:

Lomahuoneistojen hinnat

Huoneistojen varustus ja siivous

Kaikissa loma-asunnoissa on tarvittavat perustarvikkeet. Asunnot ovat talviasuttavia. Tarkemmat tiedot huoneistojen varustuksesta löydät lomakohteiden omilta sivuilta. Tarkista myös, onko lemmikkisi tervetullut asuntoon.

Liinavaatteista ja loppusiivouksesta pyydämme sinua joko huolehtimaan itse tai tilaamaan ne kohteen varauspalvelusta. Huoltoyhtiö tarkastaa asunnon jokaisen käynnin jälkeen, ja tarvittaessa laskutamme lisäsiivouksesta. Jos huomaat tullessasi, että mökissä ei ole tehty lähtösiivousta, ota heti yhteyttä varauspalveluun.

Voit antaa palautetta loma-asunnoista suoraan kunkin kohteen varaus- ja huoltopalvelua hoitavalle taholle.