Visuaalisen ilmeen ohjeisto

Ammattiliitto Jytyn brändi heijastaa 2020-luvun työelämää ja kiteytyy ajatukseen: sillä sinun työsi on tärkeä. Olennainen osa brändi-ilmettä on värimaailma. Jytyn ilmeessä korostuvat vihreän sävyt sammal, havu ja minttu, jotka symboloivat kasvua ja elinvoimaisuutta. Greippi puolestaan tuo ilmeeseen ripauksen keltaista, energisyyden ja aktiivisuuden väriä.

Ammattiliitto Jyty viestii työelämästä ja edunvalvonnasta haasteineen ja iloineen myös brändikuvien, ikonikuvitusten ja fonttivalintojen kautta. Visuaalinen ilme näkyy kaikessa Ammattiliitto Jytyn viestinnässä, kuten nettisivuilla, printtilehdessä, verkkolehdessä, sosiaalisessa mediassa ja painotuotteissa. Jytyn brändi-ilme on toteutettu yhteistyössä strategisen ja visuaalisen sisältötoimisto Kubo Creative Agencyn kanssa.

Ammattiliitto Jytyn arvoja ovat jäsenlähtöinen osaava palvelu, yhteistyö, oikeudenmukaisuus ja nykyaikaisuus. Näitä perusarvoja toteutamme niin brändi-ilmeessämme kuin jokapäiväisessä työssämme paremman työelämän puolesta. Lue lisää Ammattiliitto Jytyn visuaalisesta ilmeestä brändiohjeistuksestamme, johon pääset alla näkyvästä linkistä. Tutustu myös Jytyn logoihin.