Uusien jäsenten koulutus

Enemmän irti Jytystä

Haluatko tietää enemmän oikeuksistasi ja velvollisuuksistasi työelämässä, saada tietoa työssä jaksamisesta ja työsuojelusta sekä saada tietää, mitä kaikkia mahdollisuuksia ja etuja Jyty sinulle tarjoaa? Enemmän irti Jytystä on kurssi uusille jäsenille (kolmen vuoden sisällä Jytyyn liittyneet) tai sellaisille jäsenille, jotka eivät ole olleet aktiivisesti Jytyn toiminnassa mukana.

Kustannukset

Jyty kustantaa kaiken eli täysihoidon 2 hengen huoneessa, ohjelman sekä matkakustannukset. Yhden hengen huone lisämaksusta.

Hakeutuminen kurssille

Ilmoittaudu Jässärin kautta. Ilmoittautuminen päättyy neljä viikkoa ennen kurssin alkua. Voit myös tämän jälkeen tiedustella vapaita paikkoja. Kurssille otetaan maksimissan 25 osallistujaa. Löydät kotisivujen koulutuskalenterista kurssit ohjelmineen.

Palautetta aikaisemmilta kursseilta

• Koulutuksessa hyvää oli juuri asiantuntemus, hyvät esimerkit ja osallistujien monenkirjavuus ja porukan loistava yhteishenki.
  • Hyvät vetäjät! Mielenkiintoiset aiheet ja hyvä ohjelma!
  • Hyvä henki ja osaavat kouluttajat. Asiaa rennolla meiningillä.
  • Oli mukavaa tutustua myös muihin kurssilaisiin. Koulutuksen järjestelyt ja puitteet olivat todella upeat.