Hakeutuminen

Lähikoulutuksiin ilmoittautuminen tapahtuu kuusi viikkoa ennen koulutuksen alkua. Voit kysellä ilmoittautumisajan jälkeen mahdollisia vapaita koulutuspaikkoja koulutuksen järjestäjältä (koulutussihteeri/aluetoimisto).

Etäkoulutuksiin ilmoittautuminen tapahtuu 2 viikkoa ennen koulutuksen alkua. Tämän jälkeen lähtee osallistujavahvistus. Tämänkin jälkeen voi vielä ilmoittautua, mutta erillistä osallistumisvahvistusta ei lähetetä. Ilmoittautumislinkki Jässärissä sulkeutuu 2–3 päivää ennen koulutuksen alkua. Linkki ja osallistumisohjeet etäkoulutukseen lähetetään sähköpostiin 1–2 päivää ennen koulutuksen alkua. Jos osanottajamäärä on nousemassa normaalia huomattavan korkeammaksi, osanottajakattoa voidaan harkita.

Nettisivujen koulutuskalenterista löydät tarkat koulutuskohtaiset tiedot ilmoittautumisista, koulutuksen sisällöstä ja siitä, kenelle koulutus on suunnattu.

Ilmoittautuminen tapahtuu aina Jässärin kautta.

Koulutussopimuksen mukaisesta kurssiajan palkallisuudesta on sovittava mieluiten kirjallisesti työnantajan kanssa ennen kurssille ilmoittautumista.

Kurssien ohjelmat muodostavat kokonaisuuden, joten kurssille osallistuminen edellyttää läsnäoloa koko kurssiohjelman ajan. Paikanpäällä pidettäviin koulutuksiin ei voi osallistua vuorotteluvapaalla, vapaapäivänä, lomalla, sairauslomalla tai muulla vastaavalla vapaalla.

Osallistumisoikeus edellyttää, että luottamustehtävä on merkitty Jytyn jäsenrekisteriin.