Majoitusedut

Lukuisat hotellit ja majoitusliikkeet myöntävät Jytyn jäsenille alennuksia ja etuja. Tee varauksesi suoraan kohteeseen ja mainitse, että olet Jytyn tai sen keskusjärjestö STTK:n jäsen.

GreenStar-hotellit

GreenStar-hotellit tarjoavat STTK:n jäsenille edullisen, kiinteähintaisen majoituksen. Jäsenhinta sisältää yhden yön majoituksen 1–3 henkilölle samassa huoneessa. Aamiainen maksaa lisäksi 10 euroa henkilöä kohden ennakkoon varattuna ja 11 euroa paikan päällä ostettuna.

Majoitushinnat

• GreenStar Joensuu 75 €/vrk
  • GreenStar Jyväskylä 75 €/vrk
  • GreenStar Lahti 75 €/vrk
  • GreenStar Vaasa 75 €/vrk
  • GreenStar Oulu 75 €/vrk

Tee varaus GreenStar-hotellin sivuilta varauskoodilla STTK. Pidä mukanasi Jytyn jäsenkortti jäsenyytesi tarkistamista varten.

Kämp Collection Hotels

Jytyn jäsenet saavat alennusta majoituksesta, johon sisältyy aamiainen. Päivän joustava hinta on voi vaihdella päivittäin. Hinta määräytyy varaushetkellä, eikä jo vahvistettuun varaukseen tehdä arvonmuutoksia, jos varauksen yksityiskohtiin ei tehdä muutoksia.

Kämp Collection Hotels -ketjuun kuuluvat: Hotel Kämp, Hotel St. George, Hotel Haven, Hotel Lilla Roberts, Hotel Fabian, Klaus K Hotel, GLO Hotel Art, GLO Hotel Kluuvi, GLO Hotel Sello (Espoo) ja GLO Hotel Airport (Helsinki-Vantaan lentoasema).

Voit tehdä Kämp Collection Hotels -verkkosivuilla varauksen kaikkiin ketjun hotelleihin. Varauskoodi on PROLEISURE.

Varaukset voi tehdä myös myyntipalvelun kautta sähköpostitse osoitteessa sales@kampcollectionhotels.com tai soittamalla numeroon 020 770 4705. Muistathan mainita koodin PROLEISURE myös myyntipalvelun kautta tehtävissä varauksissa. Varaukset vahvistetaan voimassaolevalla luottokortilla.

Ikaalinen Spa & Resort

Ikaalinen Spa tarjoaa Ammattiliitto Jytyn jäsenille Ikaalinen SPA -hotellin, Ikaalinen SPA Loft -hotellin ja AuroraHutin hinnasta -15 %:n alennuksen torstaina–lauantaina ja -20 %:n alennuksen sunnuntaina–keskiviikkona. Alennuksen saa käyttämällä koodia JYTY varauksen yhteydessä. Huonevaraukset voi tehdä suoraan hotellin nettisivuilta. Verkkokauppa laskee automaattisesti alennuksen varaukselle. Huonehinta sisältää majoituksen, aamiaisen, kylpylän ja kuntosalin vapaan käytön sekä pysäköinnin hotellin parkkipaikalla. Alennus on voimassa vuoden 2023 loppuun. https://ikaalinenspa.fi/

Erikoistarjous Ikaalinen Spa & Resort

Jytyn jäsenille joulukuun 2022 ja tammikuun 2023 aikana majoitus -50 % päivän hinnasta varattuna verkkokaupasta. Lue lisää liitteestä.

Santa’s Resort & Spa Hotel Sani (Kalajoki)

Santa’s Resort & Spa Hotel Sani sijaitsee Kalajoen hiekkasärkillä, ainutlaatuisen luonnon ja monien aktiviteettien äärellä. Jytyn jäsenenä majoitut hotellin Superior-huoneessa Standard-huoneen hinnalla.

Tee varaukset soittamalla numeroon 08 469 2500 tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen kalajoki@santashotels.fi. Mainitse varausta tehdessäsi varaustunnus JYTY.

Sokos Hotellit

Sokos Hotellit tarjoavat ajalla 1.1.–31.5.2023 Jytyn jäsenien vapaa-ajan majoitukseen 15 %:n alennuksen päivän hinnasta. Lista alennuksen tarjoavista hotelleista löytyy Sokos Hotellien tarjoussivuilta, josta näet aina kausittain vaihtuvat tarjoukset.

Sokos Hotellien kattava verkosto tarjoaa loistavat mahdollisuudet niin aktiivi- kuin hemmottelulomankin viettoon: tarjolla on yli 50 hotellia 28 eri paikkakunnalla Suomessa. Lisäksi ketjuun kuuluu Original Sokos Hotel Viru Tallinnassa.

Sokos Hotellien varauskoodi on LIITTOTARJOUS. Jäsenhinta on voimassa vain netin kautta tehdyissä varauksissa. Kun täytät varaukseen tarvittavat tiedot ja kirjoitat varauskoodisi, näet parhaat saatavilla olevat hinnat. Varausvahvistuksen saat sähköpostiisi. Näytäthän jäsenkorttisi vastaanotossa sisään kirjautuessasi.

Suomen Hostellijärjestö

Jytyn jäsenenä majoitut Suomen Hostellijärjestön yli 30 hostellissa jäsenhinnalla. Saat 10 prosentin alennuksen majoitushinnasta kaikissa Suomen Hostellijärjestön hostelleissa. Alennuksen saat jo varausta tehdessä Hostellit.fi-varausjärjestelmän kautta. Varaudu todistamaan jäsenyytesi Jytyn voimassaolevalla jäsenkortilla.

Lisäksi saat kansainvälisen hostellikortin jäsenhinnalla itsellesi 15 eurolla ja koko perheellesi 29 eurolla.
Se oikeuttaa vähintään 10 prosentin majoitusalennukseen noin 4 000 hostellissa jopa 90 maassa.

Katso kaikki Suomen Hostellijärjestön jäsenedut.

White Dream Center

White Dream Center on Kolarin Ylläsjärvellä sijaitseva hyvinvointikeskus, joka koostuu kahdesta majoituskokonaisuudesta, luentotilasta, kuntosalista ja suksien huoltotilasta. Jytyn jäsenet saavat 20 %:n alennuksen normaalihinnoista.

Majoituskohteiden esittelyt ja normaalihinnat

1) White Dream A

2) White Dream B

3) Ylläs Outa 1

4) Alppitalo B

Jytyn jäsenet voivat tehdä varauksia ainoastaan lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@whitedream.fi tai soittamalla numeroon 045 896 9955.

Tutustu myös WhiteDreamCenterin valmennus ja -koulutuspalveluihin.