Majoitusedut

Lukuisat hotellit ja majoitusliikkeet myöntävät Jytyn jäsenille alennuksia ja etuja. Tee varauksesi suoraan kohteeseen ja mainitse, että olet Jytyn tai sen keskusjärjestö STTK:n jäsen.

GreenStar-hotellit

GreenStar-hotellit tarjoavat STTK:n jäsenliittojen, kuten Jytyn jäsenille laadukasta, ympäristöystävällistä majoitusta 1–3 henkilön huoneissa yhdellä huonehinnalla.

Hinta jokaisessa GreenStar-hotellissa (Joensuu, Jyväskylä, Lahti. Vaasa ja Oulu)

• 78 € / huone / 1 – 3 henkilöä / vrk.

Aamiainen

• 12 € / henkilö / vrk ennakkoon varatessa, 13 € paikan päällä ostaessa.

Hinnan saa varatessa majoituksen GreenStar-hotellin sivuilta käyttämällä varauskoodia STTK tai suoraan hotellien vastaanotoista. Pidä Jytyn jäsenkortti mukanasi jäsenyyden tarkistamista varten.

Ikaalinen Spa & Resort

Ikaalinen Spa tarjoaa Ammattiliitto Jytyn jäsenille päärakennuksen huoneissa sekä Loft-rakennuksen Economy-huoneissa -30 % alennuksen päivän hinnasta. Alennuksen saa käyttämällä koodia JYTY varauksen yhteydessä. Tarjous on voimassa 10.6.2024 asti. Tarjous on voimassa vain uusiin varauksiin, ei voi yhdistää muihin tarjouksiin. Huone maksetaan varattaessa. Varausta ei voi perua, mutta varaus on mahdollista siirtää toiseen ajankohtaan. Lisävuoteet normaalihinnalla. Huonehinta sisältää majoituksen, aamiaisen, kylpylän ja kuntosalin vapaan käytön sekä pysäköinnin hotellin parkkipaikalla. https://ikaalinenspa.fi/

Erikoistarjous -50 %

Kaikki majoitusvaihtoedot -50 % päivän hinnasta koodilla SNOW24 verkkokaupasta. Tarjous koskee vain uusia varauksia, ei voida yhdistää muihin tarjouksiin. Voimassa majoituksiin 31.3.2024 (poislukien 16.–25.2.2024) asti, niin kauan kuin huoneita riittää. Max 2 yötä. Majoitus maksetaan varatessa, ei peruutus- tai vaihto-oikeutta. Lisävuoteet normaalihinnalla. Katso tarjous (pdf)

RUNO Hotel

Runo Hotel tarjoaa Jytyn jäsenille alennuksen normaalihintaisesta majoituksesta. Maaliskuussa 2024 alennus on -30 % ja tämän jälkeen -20 %. Alennuksen saa etukoodilla JYTYLIITTO. https://runohotel.com/

Santa’s Resort & Spa Hotel Sani (Kalajoki)

Santa’s Resort & Spa Hotel Sani sijaitsee Kalajoen hiekkasärkillä, ainutlaatuisen luonnon ja monien aktiviteettien äärellä. Jytyn jäsenenä majoitut hotellin Superior-huoneessa Standard-huoneen hinnalla.

Tee varaukset soittamalla numeroon 08 469 2500 tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen kalajoki@santashotels.fi. Mainitse varausta tehdessäsi varaustunnus JYTY.

Sokos Hotellit

S-ryhmän hotellit tarjoavat Jytyn jäsenille -15 %:n alennuksen päivän hinnasta vapaa-ajan majoituksesta Sokos Hotelleissa ympäri Suomen aina Tallinnaan saakka. Vuonna 2024 tarjolla on entistäkin enemmän vaihtoehtoja, kun jäsenedut ovat voimassa myös yhdeksässä upeassa Radisson Blu ja Radisson RED -hotellissa Suomessa.

Jäsenetuhinnat vuodelle 2024 on päivitetty Sokos Hotellien jäsenetusivulle. Hintaetu jäsenille on voimassa vain netin kautta tehdyissä varauksissa. Varaukset voit tehdä verkkosivuiltamme käyttämällä varauskoodia LIITOT. Näet heti parhaat saatavilla olevat hinnat ja saat varausvahvistuksen suoraan sähköpostiisi. Näytäthän jäsenkorttisi vastaanotossa sisäänkirjautuessa.

Strawberry – Kämp Collection Hotels

Jytyn jäsenet saavat 30 % alennuksen majoituksesta, johon sisältyy aamiainen. Päivän joustava hinta on voi vaihdella päivittäin. Hinta määräytyy varaushetkellä, eikä jo vahvistettuun varaukseen tehdä arvonmuutoksia, jos varauksen yksityiskohtiin ei tehdä muutoksia.

Strawberry – Kämp Collection Hotels -ketjuun kuuluvat Hotel Kämp, Hotel St. George, Hotel Haven, Hotel Lilla Roberts, Hobo Helsinki Hotel, Hotel AX, Hotel Fabian, Klaus K Hotel, GLO Hotel Art, GLO Hotel Sello (Espoo) ja GLO Hotel Airport.

Varaukset kaikkiin Kämp Collection Hotelleihin voi tehdä suoraan verkkosivuilta tai myyntipalvelun avulla
Varauskoodi verkkovarauksissa on PROLEISURE Huonevaraukset: sales@kampcollectionhotels.com tai puhelimitse 020 770 4705. Muistathan mainita koodin PROLEISURE myös myyntipalvelun kautta tehtävissä varauksissa. Varaukset vahvistetaan voimassaolevalla luottokortilla.

Suomen Hostellijärjestö

Jytyn jäsenenä majoitut Suomen Hostellijärjestön yli 40 hostellissa jäsenhinnalla. Saat 10 prosentin alennuksen majoitushinnasta kaikissa verkoston hostelleissa. Alennuksen saat, kun teet varauksen Hostellit.fi sivujen kautta tai suoraan hostelliin. Varaudu todistamaan jäsenyytesi Jytyn voimassa olevalla jäsenkortilla.

Voit myös tilata maksutta Kotimaan hostellikortin, jolla saat 10 % majoitusalennuksen Suomessa verkoston hostelleissa, tietoa edullisista majoitusvaihtoehtoista sekä muita hostellikorttietuja. Tilaa Kotimaan hostellikortti maksutta:

Lisäksi saat Kansainvälisen hostellikortin jäsenhinnalla itsellesi 15 eurolla ja koko perheellesi 29 eurolla. Se oikeuttaa vähintään 10 prosentin majoitusalennukseen noin 3 000 hostellissa lähes 60 maassa, myös Suomessa.

Katso kaikki Suomen Hostellijärjestön jäsenedut.

White Dream Center

White Dream Center on Kolarin Ylläsjärvellä sijaitseva hyvinvointikeskus, joka koostuu kahdesta majoituskokonaisuudesta, luentotilasta, kuntosalista ja suksien huoltotilasta. Jytyn jäsenet saavat -20 %:n alennuksen normaalihinnoista. Supertarjouksena Jytyn jäsenille ovat viikot 3-7 (15.1.–18.2) ja 39-50 (23.9-15.12) -35 % ovh:sta

Majoituskohteiden esittelyt ja normaalihinnat

1) White Dream A

2) White Dream B

4) Alppitalo B

Jytyn jäsenet voivat tehdä varauksia ainoastaan lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@whitedream.fi tai soittamalla numeroon 045 896 9955.

Tutustu myös WhiteDreamCenterin valmennus ja -koulutuspalveluihin.