Sähköiset asiointipalvelut
Jytyn sähköisiä asiointipalveluita voivat käyttää liiton jäsenet. Ne koostuvat kolmesta eri järjestelmästä: Jässäri on tarkoitettu kaikille jäsenille, kun taas Operetti ja Omanetti on suunnattu liiton aktiiveille.
Jytyn sähköisiin asiointipalveluihin pääset kirjautumaan nettisivujen yläreunan pikalinkistä tai alla olevasta painikkeesta ”Kirjaudu asiointipalveluihin”. Kaikkiin sähköisiin asiointipalveluihin eli Jässäriin, Operettiin ja Omanettiin kirjaudutaan samasta linkistä.
Kirjautumisohjeet:
Ensimmäisellä kerralla kirjautuessasi käyttäjätunnuksena toimii sähköpostiosoitteesi. Salasanan voit tilata suoraan matkapuhelimeesi. Halutessasi voit myös tilata sähköpostiisi linkin, josta pääset luomaan itsellesi salasanan.
Seuraavilla kirjautumiskerroilla voit käyttää käyttäjätunnuksena myös jäsennumeroasi. Salasanasi voit halutessasi vaihtaa.
JytyTuubissa voit katsoa ohjevideon ensimmäisestä kirjautumisesta asiointipalveluihin ja salasanan vaihtamisesta.
Jytyn sähköisissä asiointipalveluissa on käyttökatkos torstaina 7.12. klo 15–21
Katkos koskee kaikkia sähköisiä asiointipalveluja, kuten jäsenten asiointipalvelua Jässäriä, liiton aktiiveille tarkoitettua Operettia, sähköistä liittymislomaketta sekä liiton extranettiä eli Omanettiä. Katkon aikana kirjautuminen sähköisiin asiointipalveluihin ei onnistu. Pahoittelemme katkoksesta aiheutuvaa häiriötä.
Lisätiedot:
Jäsenrekisteri
p. 020 789 3720 (ma-ti klo 9-11, ke suljettu, to-pe 9-11)
sähköposti: jasenrekisteri@jytyliitto.fi