Järjestökoulutus

Yhdistyspäivät

Yhdistyspäivät on suunnattu yhdistysten aktiivitoimijoille. Yhdistyspäivät tarjoaa työkaluja yhdistystoiminnan kehittämiseen ja verkostoitumiseen alueiden muiden yhdistystoimijoiden kanssa. Yhdistyspäivät ovat alueellisia.

Yhdistys maksaa kurssipaketin sopimuksen mukaan (vaihtelee yhdistyksittäin). Jyty suosittelee, että yhdistys maksaa kurssipaketin kokonaan tai omavastuulla.

Huom. Vuonna 2023 ei järjestetä yhdistyspäiviä. Yhdistyspäivien tilalla on vuonna 2023 yhdistysten puheenjohtajille suunnattu puheenjohtajaseminaari 18.–19.3. Helsingissä.

Opiskelijayhteistyöstä kiinnostuneille

Viesti, vaikuta ja vakuuta -koulutuksessa osallistujille annetaan valmiuksia hoitaa menestyksekkäästi Jytyn opiskelijamarkkinointia. Koulutuksessa harjoitellaan esiintymistä, ihmisten kohtaamista, työelämäluentojen pitämistä sekä vaihdetaan kokemuksia ja verkostoidutaan.

Viesti, vaikuta ja vakuuta -koulutus on tarkoitettu Jytyn opiskelijamarkkinoinnista ja -toiminnasta kiinnostuneille jäsenille.

Liitto maksaa osallistujan koulutuspaketin (sis. majoitus 2 hh, ruokailut ja ohjelma) ja matkakustannukset.

Nuorisovastaavien koulutus

Nuorisovastaavakoulutuksessa osallistujille annetaan valmiuksia toimia menestyksekkäästi nuorisovastaavan tehtävässä. Koulutuksessa harjoitellaan esiintymistä ja viestintää, vaihdetaan kokemuksia, suunnitellaan yhdessä toimintamahdollisuuksia sekä verkostoidutaan osallistujien kesken.

Koulutus soveltuu perehdytykseksi nuorisovastaavan tehtävästä kiinnostuneille, koulutukseksi vastavalituille nuorisovastaaville sekä verkostoitumistilaisuudeksi jo kokeneille nuorisovastaaville.