Jyty järjestää Missä kohtuus? -jäsenillan hallituksen työelämäheikennyksistä 6. marraskuuta

Mitä hallitusohjelma tarkoittaa jytyläisten kannalta? Millaisia työelämäheikennyksiä on tulossa? Tervetuloa Ammattiliitto Jytyn jäseniltaan, jossa aiheena on maan hallituksen suunnittelemat työelämäheikennykset. Jäsenilta järjestetään striimattavana webinaarina maanantaina 6.11. klo 17.00–18.30.

Jäsenillan teemasta ovat keskustelemassa STTK:n puheenjohtaja Antti Palola sekä Jytyn puheenjohtaja Jonna Voima ja edunvalvontajohtaja Jukka Maarianvaara. Lisäksi liiton järjestöjohtaja Ari Sauros kertoo 18.11. pidettävän Kohtuus kaikessa -mielenosoituksen järjestelyistä. Jäsenillan juontaa Jytyn viestintäjohtaja Jaana Parkkola.

Kutsu ja linkki jäseniltaan on lähetetty sähköpostilla kaikille jäsenille. Jäsenillan tallenne on katsottavissa pian webinaarin jälkeen saman linkin kautta. Mikäli et ole saanut kutsua, tarkista sähköpostiosoitteesi jäsenten sähköisestä asiointipalvelusta Jässäristä.