Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta!

Ammattiliitto Jyty toivottaa kaikille jäsenilleen ja sidosryhmilleen oikein hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta.

Katso Jytyn johtajien joulutervehdys Facebookista.

Palveluajat joulun välipäivinä

Joulun ja uuden vuoden välipäivinä Jytyn työsuhdeneuvonnan palvelunumerot ovat kiinni 27.–30.12.2022. Lisäksi Jytyn jäsenrekisterin ja jäsenmaksujen palvelunumerot ovat kiinni 27.12.2022.

Kassan nettisivuilta löydät työttömyyskassan palveluajat.

Jyty jälleen mukana Hyvä Joulumieli -keräyksessä

Jyty tukee tänäkin jouluna Hyvä Joulumieli -keräystä, jolla hankitaan ruokalahjakortteja vähävaraisille lapsiperheille. Keräyksen järjestävät Mannerheimin Lastensuojeluliitto ja Suomen Punainen Risti yhteistyössä Ylen kanssa. Kampanjaan ehtii vielä hyvin mukaan!

Jyty muuttaa uusiin toimitiloihin Vallilaan – osoite muuttuu 11.1.2023 alkaen

Ammattiliitto Jyty muuttaa vuodenvaihteen jälkeen uusiin toimitiloihin Vallilaan osoitteeseen Elimäenkatu 5, 00510 Helsinki. Uusi osoite astuu voimaan 11.1.2023. Pyydämme päivittämään osoitetietomme ja välittämään tämän tiedon tarvittaville tahoille organisaatiossanne. Huomioittehan, että muutosta johtuen postimme käsittelyssä on viiveitä 11.1.–23.1.2023 välisenä aikana.