Tarkista ja päivitä jäsentietosi Jässärissä – voit voittaa lahjakortin!

Nainen istuu tietokoneen ääressä kuulokkeet korvillaan.

Osallistu jäsentietojen päivityskampanjaan kirjautumalla Jässäriin 14.4.–28.4.2023 sekä tarkistamalla ja tarvittaessa päivittämällä omat tietosi. Kaikkien jäsentietonsa tarkistaneiden kesken arvotaan useita S-ryhmän lahjakortteja, pääpalkintona 500 euron lahjakortti.

Päivityskampanjan tarkoituksena on saada ajan tasalle jäsenten voimassa olevat työsuhdetiedot ja yhteystiedot. Koko liiton toiminta perustuu ajantasaiseen jäsenrekisteriin, jonka avulla tiedämme, ketä jäseniä on kullakin työnantajalla, työpaikalla sekä millä ammattinimikkeellä ja sopimusalalla.

Jäsenviestinnän kannalta olennaista on päivittää ajantasaiset yhteystiedot eli osoitteet, puhelinnumerot ja sähköpostiosoitteet. Kaikki jäsentiedot päivitetään jäsenten sähköiseen asiointipalveluun Jässäriin.

Miksi työsuhdetiedot ja yhteystiedot ovat tärkeitä?

Työsuhdetietojen ja yhteystietojen ajan tasalla pitäminen on erittäin tärkeää esimerkiksi työtaistelutilanteessa, jolloin tiedotamme jäsenille suoraan sähköpostitse ja tarvittaessa tekstiviestein jäsenrekisterin tietojen perusteella. Myös lakkoavustusten saaminen edellyttää, että työnantajatiedot ovat ajan tasalla.

Jos jäsenen työsuhdetiedot tai yhteystiedot eivät ole oikein jäsenrekisterissä, liiton viestintä ei tavoita jäsentä suoraan, jolloin jäsen ei saa esimerkiksi tärkeitä toimintaohjeita. Lisäksi työsuhdetiedot ja yhteystiedot ovat tärkeitä tiedotettaessa mm. ammattialatoiminnasta, jäseneduista, jäsenkoulutuksesta, alueellista tapahtumista ja tilaisuuksista.

Päivityskampanjan palkinnot ja ehdot

Jäsenrekisterin päivityskampanjan pääpalkintoina arvomme yhden 500 euron ja yhden 300 euron S-ryhmän lahjakortin. Lisäksi arvomme kymmenen 50 euron S-ryhmän lahjakorttia. Palkintoarvonta suoritetaan kampanjan päätyttyä.

Kampanjaan osallistuminen edellyttää Jässäriin kirjautumista 14.4.–28.4.2023. Jos omat tiedot ovat jo ajan tasalla, tietoja ei muuteta. Arvontaan osallistuvalta edellytetään, että jäsenmaksut ovat kunnossa. Arvonnan tuloksista ilmoitetaan lahjakortin saajille 12.5. mennessä.

Tarkista nämä tiedot Jässärissä

1. Mene kohtaan ”Jäsentiedot” ja sieltä kohtaan ”Henkilötiedot”. Tarkista ja tarvittaessa lisää tai muuta yhteystietoihin a) osoite, b) puhelinnumero ja c) sähköpostiosoite. Rastita kohdasta ”Jäsenposti” se yhteystieto, johon haluat jäsenviestintää. Jäsentiedotuksessa käytetään vain niitä yhteystietoja (osoite, puhelinnumero ja s-postiosoite), jotka ovat valittuna ”jäsenpostiksi”. Liiton aktiivit (esim. yhdistysten toimihenkilöt tai luottamusmiehet) voivat lisätä erikseen ”tehtäväpostin”, johon kirjataan tehtävään liittyvät yhteystiedot. Liiton viestinnässä käytetään kuitenkin jäsenpostia. Jos muutat tai lisäät tietoja, paina lopuksi tallenna.
  2. Mene kohtaan ”Jäsentiedot” ja sieltä kohtaan ”Työsuhteet”. Työsuhdetietoihin pitää lisätä pakollisina tietoina a) työnantaja, b) jäsenmaksun maksutapa, c) ammatti, d) sopimusala ja e) työsuhteen alkamispäivä. Tarkista ja tarvittaessa korjaa tiedot nykyistä työsuhdetta vastaavaksi. Huom. Vanhoja ei voimassa olevia työsuhteita ei lisätä. Jos muutat tai lisäät tietoja, paina lopuksi tallenna. Työsuhdetiedot tallennettuasi jäsenrekisteri vahvistaa muutetut tiedot.

Kirjautuminen Jässäriin

1. Jässäriin kirjaudutaan Jytyn nettisivujen sähköisistä asiointipalveluista.
  2. Tarvittaessa lue kirjautumisohjeet tai katso ensikirjautumisen ohjevideo.
  3. Ongelmatilanteissa (kirjautumisongelmat) soita päivityskampanjan palvelunumeroon 040 610 3353 (arkisin kello 9–15) tai kirjoita sähköpostia osoitteeseen jytykampanja@jytyliitto.fi.

Turvallisuussyistä henkilötietoja sisältävät viestit tulee lähettää turvapostilla.

Tutustu kirjautumisohjeisiin ennen kuin otat yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse.