Antti Palola jatkaa STTK:n puheenjohtajana

​Antti Palola jatkaa STTK:n puheenjohtajana. Hänen kautensa kestää joulukuuhun 2025 asti. Valinnan teki tänään kokoontunut STTK:n uusi edustajisto. Palolalla ei ollut vastaehdokkaita.

Palola (62) on koulutukseltaan merikapteeni ja työskennellyt ennen STTK:ta muun muassa Palkansaajajärjestö Pardian puheenjohtajana ja Suomen Laivanpäällystöliiton varatoiminnanjohtajana.

STTK:n hallitus järjestäytyi

STTK:n uusi hallitus kaudelle 2021 – 2025 on järjestäytynyt. Hallituksessa on puheenjohtaja Palolan lisäksi 24 jäsentä. Varapuheenjohtajat ovat Millariikka Rytkönen (Tehy), Jorma Malinen (Ammattiliitto Pro), Silja Paavola (SuPer) ja Jonna Voima (Jyty). Hallituksessa on 12 naista ja 13 miestä.

Linkki STTK:n hallitukseen ja varajäseniin löytyy STTK:n sivuilta www.sttk.fi/

Linkin takana Antti Palolan CV: https://www.sttk.fi/materiaalit/antti-palola-cv/

STTK on poliittisesti sitoutumaton ja moniarvoinen koulutettujen ammattilaisten keskusjärjestö, johon kuuluu 13 jäsenliittoa ja noin 500 000 jäsentä. Visiomme on menestyvä Suomi, jossa yhteistyöllä rakennamme maailman parasta työelämää ja hyvinvointia. Olemme työssämme avoimia, oikeudenmukaisia, uudistusmielisiä ja rohkeita.