Tanu Heikkisestä TJS Opintokeskuksen uusi rehtori

Uudistuva TJS Opintokeskus valitsi uudeksi rehtorikseen Tanu Heikkisen. Heikkinen siirtyy TJS Opintokeskuksen palvelukseen Tehyn järjestöjohtajan tehtävästä elokuun alussa.

”Olemme etsineet uuden strategiamme toteuttajaa, asiakaslähtöistä uudistajaa ja sinnikästä kehittäjää. Heikkisen valinnassa painottui näiden lisäksi hänen johtajakokemuksensa, esihenkilötaidot ja järjestöosaaminen”, I puheenjohtaja ja STTK:n järjestöpäällikkö Juska Kivioja perustelee.

”Akava-yhteisö näkee, että palkansaajaliike tarvitsee uudistuakseen lisää osaamista, ideoita ja yhteistyötä. TJS Opintokeskuksella on tässä työssä oma tärkeä roolinsa. Uskomme, että Heikkinen on oikea henkilö juuri nyt viemään uudistamista eteenpäin”, korostaa II puheenjohtaja, Akavan kehityspäällikkö Ida Mielityinen.

Koulutustoiminta ja tekemisten uusiksi ajattelu ovat aina innostaneet Heikkistä.

”Olen hyvin iloinen mahdollisuudesta päästä yhdessä omistajatahojen ja henkilöstön kanssa kehittämään TJS Opintokeskuksen toimintaa uudistuneen strategian mukaisesti. Sormet syyhyävät päästä toimeen yhdessä Akavan ja STTK:n järjestöjen kanssa”, Heikkinen iloitsee.

Koulutukseltaan Heikkinen on yhteiskuntatieteiden maisteri, ja hänellä on opettajan pedagogiset ja rehtorin hallinnolliset kelpoisuudet.

TJS Opintokeskus on koulutus- ja palveluorganisaatio, joka yhdessä akavalaisten ja STTK:laisten liittojen kanssa uudistaa ammattijärjestötoimintaa ja vahvistaa reilua työelämää.

Lue lisää: TJS Opintokeskus