Kuntekon Tekoja tiskiin -kampanja: Kerro kuntatyön kehittämisestä ja ansaitse glooriaa

Eikö olisi hienoa saada tunnustusta uusien toimintatapojen kehittämisestä, parempien palvelujen tuottamisesta, tuottavuuden kasvattamisesta tai työelämän laadun parantamisesta? Vielä parin viikon ajan on mahdollista osallistua Kuntekon Tekoja tiskiin -kampanjaan, jossa palkitaan parhaimpia kehittämistekoja kunta-alalta. Tähän asti kampanjan myötä on tullut jo yli 50 uutta kehittämistekoa monelta eri toimialalta ympäri Suomea.

Kampanjaan osallistuaksesi kerro työyhteisösi kehittämisteko 15.10. mennessä Tekojen tori -sivulla.

Koska kuntatyön kehittäjät ansaitsevat glooriaa, Kuntatyönantajat ja kunta-alan pääsopijajärjestöt palkitsevat yhdessä parhaimmat teot ja tekijät Kuntekon Gaalassa Helsingissä 20.11. järjestettävässä kutsuvierastilaisuudessa.

Kilpailukategoriat

• Ihmeiden tekijät eli aktiiviset organisaatiot
  • Oman työn sankarit eli innovatiiviset kehittäjät
  • Vuoden ympäristöteko
  • Vuoden yhdenvertaisuusteko
  • Vuoden teknologiateko
  • Vuoden viestintäteko
  • Parhaimmat teot toimialoittain

Kampanjan tarkoituksena on nostaa ylpeyttä kuntatyöstä, tuoda kaikkien tietoisuuteen kuntakentällä tapahtuvaa hyvää kehittämistyötä sekä inspiroida muitakin kehittämään. Kunteko haluaa tuoda maailman parhaimman kuntatyön esille – ja isosti.

Joten osallistu kampanjaa ja tee hyvä kuntatyö näkyväksi!

Lisätietoja: www.kunteko.fi/tekoja-tiskiin

Anna-Mari Jaanu, ohjelmapäällikkö, anna-mari.jaanu@kt.fi
Susanna Koivistoinen, projektitiedottaja, susanna.koivistoinen@kt.fi

Kunteko 2020 – kunta- ja maakunta-alan työelämän kehittämisohjelmaa toteuttavat yhdessä KT Kuntatyönantajat ja kunta-alan pääsopijajärjestöt Julkisalan koulutettujen neuvottelujärjestö JUKO (JEA, Kuntoutusalan Asiantuntijat ry, Lääkärikartelli, OAJ, Talentia, Suomen Terveydenhoitajaliitto, KTN ry ja Vakava), Kunta-alan koulutettu hoitohenkilöstö KoHo (SuPer ja Tehy) ja Julkisen alan unioni JAU (Jyty ja JHL).