Käytä äänioikeuttasi Jyty-vaaleissa ja vaikuta – äänestysaika päättyy to 8.10 klo 20.

Vaikuta oman ammattiliittosi Jytyn tulevaisuuteen ja äänestä Jytyn liittovaltuuston vaaleissa. Äänestysaika päättyy torstaina 8.10.2020 klo 20.00. Jokaisella jäsenellä (ei kannatusjäsen) on käytössään yksi ääni ja äänestää voi oman vaalipiirin vaalissa. Eniten ääniä saaneet tulevat valituksi. Tutustu ehdolla oleviin oman vaalipiirisi ehdokkaisiin ehdokasgalleriassa, lue äänestysohjeet ja äänestä.

Äänestysohjeet:

1. Lue ensin nämä ohjeet huolellisesti alusta loppuun!

2. Kirjaudu äänestysjärjestelmään seuraavasti:
käyttäjätunnus = jäsennumerosi (löytyy jäsenkortistasi) ja salasana = syntymäaikasi (ppkkvv)

• Jäsennumeron löydät myös kirjautumalla Jytyn jäsenen sähköiseen asiointipalveluun Jässäriin ja menemällä siellä kohdasta ”Jäsentiedot” kohtaan ”Henkilötiedot”.
  • Mikäli et vieläkään pääse kirjautumaan, ota puhelimitse yhteys Jytyn jäsenrekisteriin, puh. 020 789 3720 (ma–pe 9–15).
3. Paina oman alueesi vaalin kohdalta ”Äänestä”. Valtakunnallisten yhdistysten jäsenet äänestävät siinä vaalipiirissä, jossa heillä on jäsenrekisteriin merkitty kotipaikka.

4. Voit katsoa ehdokkaista tarkempia tietoja painamalla ehdokkaan kohdalta ”Esittely” tai menemällä Jytyn nettisivujen ehdokasgalleriaan.

5. Valitse ehdokkaiden joukosta se henkilö, jota haluat äänestää ja paina ehdokkaan kohdalta Äänestä.

6. Vahvista vielä lopullinen valintasi painamalla valitsemasi ehdokkaan kohdalta ”Vahvista äänesi”.

Siirry äänestysjärjestelmään osoitteesta: https://vaalit.jytyliitto.fi/

Lue lisää: Jyty-vaalit