Jytyläinen kuntavaaliehdokas – esittele itsesi Jyty-lehdessä ja liiton nettisivuilla

Arvoisa jytyläinen kuntavaaliehdokas! Kuntavaalit lähestyvät. Varsinainen vaalipäivä on 18.4.2021. Sinulla on mahdollisuus esitellä itsesi lyhyesti kuvan kanssa Jyty-lehden numerossa 2, joka ilmestyy 25.3. sekä lisäksi liiton nettisivuilla www.jytyliitto.fi.

Esittelemme puolueittain ja kunnittain kaikki ehdokastietonsa lähettäneet Jytyn jäsenyhdistyksiin kuuluvat Jytyn jäsenet. Ehdokastiedot kootaan nettisivuille Ajankohtaista-osioon kohtaan Kunnallisvaalit. Ehdokasasettelu vahvistetaan torstaina 18.3. Jytyn ehdokasesittelysivusto netissä avataan maanantaina 22. maaliskuuta. Nettisivuja päivitetään myös sen jälkeen tarpeen mukaan. Toimi siis nopeasti!

Lähetä tietosi 12.3. mennessä sähköpostitse osoitteeseen tuomas.muhonen@jytyliitto.fi tai kirjeitse osoitteella: Jyty-lehti, Asemamiehenkatu 4, 00520 Helsinki.

Julkaisemme seuraavat tiedot ehdokkaista:

• Kasvokuva (vain sähköisessä jpeg-muodossa)
  • Ehdokkaan nimi
  • Koulutus/tutkinto (esim. tradenomi, merkonomi jne.)
  • Nykyinen työtehtävänimike
  • Puolue
  • Paikkakunta, jossa ehdokkaana
  • Mahdollinen oma vaalisivuosoite / sosiaalisen median osoite (esim. Facebook)
  • Vaalislogan

Vuoden 2021 kuntavaalien tärkeät ajankohdat:

• Ennakkoäänestys kotimaassa: 7.–13.4.2021
  • Ennakkoäänestys ulkomailla: 7.–10.4.2021
  • Vaalipäivä: 18.4.2021
  • Tulosten vahvistaminen:  21.4.2021
  • Valtuustot aloittavat työnsä  1.6.2021.

Lue uutinen Jyty-lehdestä