Jyty tekee yksityisellä sosiaalipalvelualalla työskenteleville jäsenilleen palkkausta koskevan kyselyn

Jyty toteuttaa kaikille yksityisen sosiaalipalvelualan työehtosopimuksen piirissä työskenteleville jäsenilleen palkkausta koskevan kyselyn.

Kyselyn tuloksia käytetään seuraavissa sopimusalaa koskevissa palkkaneuvotteluissa ja muussa yksityisen sosiaalipalvelualan edunvalvontatyössä. Tarkoituksena on mm. kehittää palkkausta koskevia määräyksiä, jotta palkkauksen eri elementit olisivat selkeämmät.  Vastausaikaa on  7.6.2019 asti.

Mikäli työskentelee yksityisellä sosiaalipalvelualalla ja ei saa sähköpostilla tätä kyselyä, jäsenellä on virheellinen tieto jäsenrekisterissä sähköpostiosoitteen kohdalla. Omat tiedot voi korjata seuraavasti:  Kirjaudu Jässäriin (jäsenten sähköinen asiointipalvelu) Jytyn sähköisten asiointipalvelujen kautta ja lisää / korjaa sähköpostiosoitteesi.

Arvomme vastaajien kesken Jytyn tuotepalkintoja. Jos haluaa osallistua arvontaan, niin vastaajan tulee jättää yhteystietonsa arvontalomakkeelle, joka avautuu kyselyn lopuksi. Tämä arvontaan osallistuminen ei ole yhteydessä kyselyn vastausten kanssa.

Lisätietoja:
Päivi Salin, työmarkkina-asiamies