Tuomariston mielestä Jyty-lehden visuaalisuus on ”täydellisyyttä hipova”.
Ammattiliitto Jytyn julkaisema Jyty-lehti saavutti kunniamaininnan ProComin kovatasoisessa Oma Media -kilpailussa. Jyty-lehti kilpaili organisaatiomedioiden sarjassa, jossa medioita arvioitiin sisällön, käyttäjälähtöisyyden ja vaikuttavuuden, vastuullisuuden sekä visuaalisuuden näkökulmasta.
Jyty-lehti sai kunniamaininnan visuaalisuudesta. Tuomariston mukaan lehti on rakenteeltaan, kuvien käytöltään, brändiuskollisuudeltaan ja typografialtaan täydellisyyttä hipova.
– Upeaa saada tällainen tunnustus! Olemme tehneet niin lehden kuin muunkin viestinnän visuaalisuuden kehittämiseksi paljon töitä, joten tuomaristolta saatu ammattilaisten näkemys lämmittää mieltä, sanoo viestintäjohtaja ja Jyty-lehden päätoimittaja Jaana Parkkola.
Jyty-lehden konsepti uudistettiin syksyllä 2023. Jyty-lehden kokonaisuudistuksen keskiössä olivat Jytyn jäsenten palveleminen, Jytyn brändin vahvistaminen sekä jäsenlähtöinen tarinankerronta. Lehti tuo myös esiin järjestäytymisen merkitystä ja antaa hyödyllisiä vinkkejä työelämään.
Jyty-lehden uudistus toteutettiin yhdessä Kubo Creative Agencyn kanssa, joka tuottaa jäsenlehteä yhteistyössä Jytyn kanssa.
– Suuri kiitos tästä kunniamaininnasta kuuluu Kubon timanttisille ammattilaisille, Parkkola kiittää.
ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry on viestintäalan ammattilaisten verkosto, koulutusorganisaatio ja media. Lisää Oma Media -kilpailuista ja kilpailussa palkituista voit lukea Procomin tiedotteesta.
Jyty-lehteen ja sen näköisversioon voit tutustua verkkolehdessämme.
Lisätietoja:
viestintäjohtaja Jaana Parkkola, puh. 040 571 0119, jaana.parkkola@jytyliitto.fi