Jyty-lehdelle kunniamaininta Oma Media -kilpailussa

Tuomariston mielestä Jyty-lehden visuaalisuus on ”täydellisyyttä hipova”.

Ammattiliitto Jytyn julkaisema Jyty-lehti saavutti kunniamaininnan ProComin kovatasoisessa Oma Media -kilpailussa. Jyty-lehti kilpaili organisaatiomedioiden sarjassa, jossa medioita arvioitiin sisällön, käyttäjälähtöisyyden ja vaikuttavuuden, vastuullisuuden sekä visuaalisuuden näkökulmasta.

Jyty-lehti sai kunniamaininnan visuaalisuudesta. Tuomariston mukaan lehti on rakenteeltaan, kuvien käytöltään, brändiuskollisuudeltaan ja typografialtaan täydellisyyttä hipova.

– Upeaa saada tällainen tunnustus! Olemme tehneet niin lehden kuin muunkin viestinnän visuaalisuuden kehittämiseksi paljon töitä, joten tuomaristolta saatu ammattilaisten näkemys lämmittää mieltä, sanoo viestintäjohtaja ja Jyty-lehden päätoimittaja Jaana Parkkola.

Jyty-lehden konsepti uudistettiin syksyllä 2023. Jyty-lehden kokonaisuudistuksen keskiössä olivat Jytyn jäsenten palveleminen, Jytyn brändin vahvistaminen sekä jäsenlähtöinen tarinankerronta. Lehti tuo myös esiin järjestäytymisen merkitystä ja antaa hyödyllisiä vinkkejä työelämään.

Jyty-lehden uudistus toteutettiin yhdessä Kubo Creative Agencyn kanssa, joka tuottaa jäsenlehteä yhteistyössä Jytyn kanssa.

– Suuri kiitos tästä kunniamaininnasta kuuluu Kubon timanttisille ammattilaisille, Parkkola kiittää.

ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry on viestintäalan ammattilaisten verkosto, koulutusorganisaatio ja media. Lisää Oma Media -kilpailuista ja kilpailussa palkituista voit lukea Procomin tiedotteesta.

Jyty-lehteen ja sen näköisversioon voit tutustua verkkolehdessämme.

Lisätietoja:

viestintäjohtaja Jaana Parkkola, puh. 040 571 0119, jaana.parkkola@jytyliitto.fi