Jyty hakee järjestöassistenttia

Haemme järjestöassistenttia määräaikaiseen työsuhteeseen. Tehtävä on vuorotteluvapaan sijaisuus 29.7.–1.12.2024. Työskentelypaikka on Helsinki, Rovaniemi tai Oulu.

Oletko henkilö, joka innostuu saadessaan auttaa muita onnistumaan? Kiinnostaako sinua tietää, miten vaikuttavaa työtä ammattiliitoissa tehdään? Tule mukaamme kehittämään suomalaista työelämää entistä paremmaksi!

Työ ammattiliitossa on opettavaista ja erinomainen ponnahduslauta monenlaisiin tehtäviin. Haluamme tarjota sinulle työtehtävän, jossa juuri sinun osaamisesi pääsee loistamaan. Kerrothan hakemuksessasi osaamisestasi ja kiinnostuksen kohteistasi, sillä työtehtävää on mahdollista muokata valittavan henkilön osaamiseen ja tavoitteisiin sopivaksi.

Työ edellyttää satunnaisesti työskentelyä iltaisin ja viikonloppuisin.

Odotamme hakijalta seuraavia asioita:

• halua oppia uutta ja jakaa osaamistaan muille
  • intoa tehdä yhdessä
  • kykyä tulla toimeen erilaisten ihmisten kanssa
  • järjestelmällisyyttä ja kykyä pitää useita lankoja käsissä samanaikaisesti

Lisäksi eduksesi on:

• järjestötoiminnan tai ammattiliittotoiminnan tuntemus
  • viestintäosaaminen, erityisesti sosiaalisen median tuntemus ja hyödyntäminen työssä

Myös näistä asioista kuulemme mielellämme:

• feissaus- tai muu ihmisten kontaktointikokemus
  • kokemus kiertueiden järjestämisestä

Tarjoamme:

• mielenkiintoisen tehtävän, jota voimme kehittää ja muokata juuri sinun osaamisesi mukaan
  • mukavan työyhteisön ja ainakin omasta mielestämme Suomen parhaat työkaverit
  • mahdollisuuden tehdä osan viikosta etätöitä
  • hyvät työsuhteen ehdot, jotka ovat Jytyssä noudatettavan työehtosopimuksen mukaiset

Näin haet:

Huomioithan, että tehtävä on vuorotteluvapaan sijaisuus. Tehtävään valittavan henkilön tulee olla työttömänä työnhakijana TE-toimistossa ja täyttää jokin seuraavista ehdoista:

• henkilö on ollut työttömänä työnhakijana vähintään 90 kalenteripäivää edeltäneiden 14 kuukauden aikana
  • henkilö on alle 30-vuotias, jonka ammatti- tai korkeakoulututkinnon suorittamisesta on kulunut enintään 1 vuosi
  • henkilö on vuorotteluvapaan alkaessa alle 25-vuotias tai yli 55-vuotias

Tuletko työkaveriksemme? Toimita hakemuksesi palkkatoiveineen sähköpostitse viimeistään 19.5.2024 osoitteeseen birgitta.kuittinen@jytyliitto.fi

Kysymyksiä? Järjestöjohtaja Eveliina Reponen on tavoitettavissa hakuun liittyvissä kysymyksissä 8.5. ja 16.5. kello 9–12 välisenä aikana, puh. 043 826 7960.

Jyty ammattiliittona ja työpaikkana:

Ammattiliitto Jyty ry on kunnissa, kuntayhtymissä, hyvinvointialueilla, seurakunnissa ja yksityisellä sektorilla työskentelevien edunvalvontaa hoitava keskikokoinen ammattiliitto. Kuulumme keskusjärjestö STTK:hon.

Keskustoimistomme sijaitsee Helsingin Vallilassa, 8 aluetoimistoa ympäri Suomen. Olemme työn tekemisen tavoissa ja työntekopaikassa joustavia, ja huolehdimme työn ja vapaa-ajan tasapainosta.

Korostamme toiminnassamme tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden toteutumista ja arvostamme monimuotoisuutta työyhteisössämme. Toivommekin hakijoiksi eri-ikäisiä ja eri sukupuolia olevia henkilöitä sekä kieli-, kulttuuri- tai muihin vähemmistöihin kuuluvia henkilöitä.

Lisätietoa Ammattiliitto Jytystä löydät näiltä nettisivuiltamme ja sosiaalisen median kanavistamme:

TikTok