Tahko

Tahko on aktiivisen lomailijan unelmakohde keskellä Järvi-Suomea. Jylhät rinteet, rauhoittava järviluonto, monipuoliset palvelut ja välitön tunnelma hurmaavat yhtä lailla perheet, pariskunnat kuin ystäväseurueetkin. Puhdas luonto ja vaihteleva maasto houkuttelevat esimerkiksi patikoimaan ja pyöräilemään. Golfin ja frisbeegolfin harrastajia hemmotellaan Suomen upeimmilla kentillä.

Ammattiliitto Jytyn tyylikkäät loma-asunnot Tahkon keskustassa koostuvat kolmesta paritalosta, joissa on yhteensä kuusi huoneistoa. Loma-asunnot sijaitsevat aivan golfkentän vieressä, lähellä hiihtolatuja, rinteitä ja ravintolapalveluja. Vuokraamme loma-asuntoja pääsääntöisesti viikoksi kerrallaan, mutta varauskuukauden alussa tai neljä viikkoa ennen vuokra-ajan alkamista voit varata myös vapaaksi jääneitä lyhyempiä jaksoja. Vaihtopäivä Tahkolla on perjantai.

Huoneiston loppusiivouksesta sinun tulee joko huolehtia itse tai tilata palvelu erikseen. Huoneiston varustukseen eivät kuulu vuodevaatteet eivätkä pyyhkeet. Loma-asunnon voit varata suoraan kohteesta. Lomaviikot täytetään varausjärjestyksessä. Huoneiston majoitusvaraus on sitova.

Huoneiston vuokrahinta sisältää talvikaudella kaksi hissilippua. Liput ovat vapaasti käytettävissäsi kohteessasi lomasi aikana. Hissilippujen arvo on erikseen ostettuna noin 400 euroa. Lisäksi käytössäsi on kesällä Tahko Golf Club Oy:n Business Golfkortti, jolla saat itsellesi yhden ilmaisen kierroksen päivässä, ja lisäksi kolme seuralaistasi saa lipun alennettuun hintaan.

Hinnasto

Varaukset

Suosittelemme, että teet Tahkon lomahuoneiston varauksen sähköisessä varauskalenterissa. Käyttäjätunnuksesi on jytypellot ja salasanasi pellot234.

Voit myös soittaa TAHKOcom Oy:n myyntipalveluun p. +358 17 481 400 tai tehdä varauksen sähköpostitse marje.toom@tahko.com.

Sähköpostitse tulleet varaustiedustelut käsitellään saapumisjärjestyksessä toimiston aukioloaikana.

Jytyn loma-asuntoja vuokrataan vain jäsenille, joten ilmoita varausta tehdessäsi jäsennumerosi. Löydät sen jäsenkortistasi.

Jytyn loma-asunnot Tahkolla

Avarissa ja valoisissa huoneistoissa on tilaa jopa kahdeksalle henkilölle. Asuntojen pinta-ala on 80 m2, ja ne sisältävät lisäksi 30 m2 suuruisen parven. Alakerrassa on suuri tupakeittiö, sauna, kaksi makuuhuonetta, kodinhoitohuone ja wc. Tilavalla avoparvella on lisäksi makuutilat neljälle. Käytössä on kaksi parkkipaikkaa huoneistoa kohden. Osassa huoneistoista lemmikit on sallittu. Pyydämme sinua tarkistamaan varausta tehdessäsi, onko lemmikkisi tervetullut huoneistoon.

Kaikissa huoneistoissa on lomailuun tarvittavat perustarvikkeet: astianpesukone, mikroaaltouuni, jääkaappipakastin, pyykinpesukone, kuivauskaappi, astiasto, sähkögrilli, tv, video, radio tai cd-soitin, silitysrauta, hiustenkuivain ja keskuspölynimuri. Kaikkien huoneistojen hintaan sisältyvät lisäksi suodatinpussit, talous- ja wc-paperit, pesuaineet ja takkapuut. Tupakointi on kielletty kaikissa asunnoissa.

Huomioithan että Tahkon alueen yksityiset rannat eivät ole Tahkonpellon loma asuntojen vuokralaisten käytössä. Tahkon yleinen uimaranta on Tahkolahden pohjukassa Kunkku ravintolan vieressä.

Jytyn ​loma-asuntojen osoite Tahkolla on Koivulantie 4, 73310 Tahkovuori.

Varaamo TAHKOcom Check-In sijaitsee osoitteessa Tahkolahdentie 5A, Huoneistohotellin A-talon pohjakerroksessa.