Jytyläinen kansanedustajaehdokas – esittele itsesi Jyty-lehdessä ja liiton nettisivuilla

​Arvoisa jytyläinen kansanedustajaehdokas! Sinulla on mahdollisuus esitellä itsesi lyhyesti kuvan kera Jyty-lehdessä ja liiton nettisivuilla. Esittelemme jytyläiset ehdokkaat puolueittain Jyty-lehdessä 2/2019, joka ilmestyy 21.3. eli kolmisen viikkoa ennen varsinaista vaalipäivää 14.4. Lehdessä julkaistavien ehdokastietojen tulee olla lehden toimituksessa viimeistään pe 8.3.

Jytyn nettisivuilla ehdokastiedot kootaan Ajankohtaista –osioon kohtaan Eduskuntavaalit 2019. Ehdokaslistat hyväksytään 14.3.  Jytyläisten ehdokasesittelysivusto avataan pe 15.3. Nettisivuja päivitetään myös sen jälkeen tarpeen mukaan.

Lähetä siis ehdokastietosi sähköpostitse osoitteeseen tuomas.muhonen@jytyliitto.fi tai kirjeessä osoitteella: Jyty-lehti/Tuomas Muhonen, Asemamiehenkatu 4, 00520 Helsinki.

Ennakkoäänestys on kotimaassa 3.-9.4. ja ulkomailla 3.-6.4. Varsinainen vaalipäivä on 14.4.2019.

Julkaisemme seuraavat tiedot ehdokkaista lehdessä ja netissä:

– Kasvokuva (vain sähköisessä jpeg-muodossa)
– Ehdokkaan nimi
– Koulutus/tutkinto (esim. tradenomi, merkonomi jne.)
– Nykyinen työtehtävänimike
– Puolue
– Kotipaikka ja vaalipiiri
– Mahdollinen oma vaalisivuosoite/ sosiaalisen median osoite (esim. Facebook)
– Vaalislogan
– Jyty-lehden toimitus pidättää itsellään oikeuden lyhentää lähetettyjä tekstejä.