Liikuntaedut

Ammattiliitto Jyty on neuvotellut jytyläisille erilaisia liikuntaetuja, kuten FItness24Sevenin kuntosalijäsenyyden ja SuperParkin jäsenetuhinnat.

Fitness24Seven -kuva

Fitness24Seven

Kuntokeskus Fitness24Seven tarjoaa Ammattiliitto Jytyn jäsenille 6 kuukauden tai 12 kuukauden määräaikaisen jäsenyyden kuntokeskuksessa alennettuun tarjoushintaan. Saat tietoa tarjouksesta ilmoittamalla Jytyn jäsenyydestä Fitness24Sevenin asiakaspalveluun info@f24s.fi. Asiakaspalvelusta kerrotaan tarkemmat hinnat sekä ohjeet, kuinka jäsenyys maksetaan. Tarjous on voimassa 31.03.2024 saakka ja sen voi hyödyntää kerran per henkilö. Jäsenyys kuntokeskuskuksessa edellyttää 18 vuoden ikää ja voimassa olevaa henkilötodistusta.

Rajaton käyttöoikeus vuorokauden ympäri

Fitness24Sevenillä on kymmeniä kuntokeskuksia eri puolilla Suomea. Lisäksi keskuksia on Ruotsissa, Norjassa, Kolumbiassa ja Thaimaassa. Fitness24Seven-kuntokeskuksen jäsenenä pääset treenaamaan itsellesi parhaiten sopivaan aikaan kaikissa kuntokeskuksissa, sillä ne ovat avoinna ympäri vuorokauden. Myös ryhmäliikunta- ja live-tunnit sisältyvät tarjoushintaan.

Tiedustelut jäsenyydestä asiakaspalvelusta: info@f24s.fi

Lue lisää: Fitness24Seven