Liikuntaedut

Ammattiliitto Jyty on neuvotellut jytyläisille myös liikuntaetuja. Uutena yhteistyökumppaninamme on kuntokeskus Fitness24Seven.

Fitness24Seven -kuva

Fitness24Seven

Kuntokeskus Fitness24Seven tarjoaa Jytyn jäsenille jäsenyyden alennettuun hintaan:

• Määräaikainen jäsenyys kuudeksi kuukaudeksi maksaa 119 euroa.
  • Määräaikainen jäsenyys 12 kuukaudeksi maksaa 209 euroa.

Tarjoushinnat pitävät sisällään kaikki jäsenyydestä syntyvät kulut. Normaalihinta puolen vuoden jäsenyydelle on 234–245 euroa ja vuoden jäsenyydelle 364–374 euroa.

Rajaton käyttöoikeus vuorokauden ympäri

Fitness24Sevenillä on kymmeniä kuntokeskuksia eri puolilla Suomea. Lisäksi keskuksia on Ruotsissa, Norjassa, Kolumbiassa ja Thaimaassa. Fitness24Seven-kuntokeskuksen jäsenenä pääset treenaamaan itsellesi parhaiten sopivaan aikaan kaikissa kuntokeskuksissa, sillä ne ovat avoinna ympäri vuorokauden. Myös ryhmäliikunta- ja live-tunnit sisältyvät tarjoushintaan.

Tarjouksen lunastaaksesi sinun tulee esittää voimassaoleva henkilöllisyystodistus ja mainita koodisana JYTY kuntokeskuksen vastaanotossa. Tarjoushintainen jäsenmaksu maksetaan kokonaisuudessaan jäsenyyden rekisteröinnin yhteydessä.

Tarjoukset ovat voimassa 28.2.2023 saakka. Kuntokeskuksen jäsenyys edellyttää 18 vuoden ikää.

Veloitukseton kokeilujakso uusille asiakkaille

Jos et ole ollut aikaisemmin Fitness24Sevenin jäsenenä, olet oikeutettu kahden viikon veloituksettomaan kokeilujaksoon. Tuona aikana voit treenata vuorokauden ympäri missä tahansa kuntokeskuksessa ja osallistua ryhmäliikuntaan sekä live-tunteihin.

Voit lunastaa kokeilujakson vierailemalla haluamassasi Fitness24Sevenin kuntokeskuksessa sen vastaanoton aukioloaikoina.