Kuntamarkkinat 2021 – vuoden tärkein tapahtuma kunta-alan ammattilaisille

​Kuntamarkkinat 2021 järjestetään verkossa 15.–16.9.2021. Ammattiliitto Jyty on tuttuun tapaan mukana menossa, mutta uudella twistillä johtuen tapahtuman verkkototeutuksesta. Koronatilanteen takia perinteisiä messuosastoja ei nähdä Kuntatalon kellarissa.

Kuntamarkkinoiden ohjelmakattaus on yksi koko tapahtuma-alan suurimmista Suomessa. Runsas ohjelmatarjonta koostuu seminaareista ja tietoiskuista. Seminaareista vastaavat Kuntaliiton asiantuntijat. Tietoiskuja järjestävät puolestaan tapahtumakumppanit esitellen omaa tarjontaansa sekä yhteistyötä kuntien ja kuntatoimijoiden kanssa.

Kuntamarkkinoita järjestävät Suomen Kuntaliitto ja Kuntalehti. Kuntaliitto tarjoaa jäsenkuntiensa edustajille huippufoorumin, jossa on esillä ajankohtaisimmat aiheet. Valtion hallinto, yritykset ja yhdistykset ovat tapahtumassa mukana kattavasti.

Ammattiliitto Jytyn tietoiskut

Ammattiliitto Jytyn tietoiskut (20min) Teamsin välityksellä pitää liiton puheenjohtaja Jonna Voima keskiviikkona 15.9. klo 12.30–12.50 ja torstaina 16.9. klo 12.30–12.50. Luvassa on uuden puheenjohtajan esittäytyminen, ajankohtaisia kuulumisia ja katsaus lähestyvään neuvottelukierrokseen.

Osallistuminen edellyttää ilmoittautumista

Osallistuminen ja ohjelma on ilmaista kaikille julkisen hallinnon, kuntien valtuustojen, yleishyödyllisten järjestöjen ja yhdistysten sekä tapahtumakumppaneiden edustajille. Osallistuminen edellyttää rekisteröitymistä etukäteen 16.9.2021 klo 16:00 mennessä.

Lisätietoa Jytyn osallistumisesta Kuntamarkkinoille
suunnittelija Pekka Laukkanen, puh. 040 575 9565 tai pekka.laukkanen@jytyliitto.fi