Kirkon alan ammattialapäivät

7.8.2023

8.9.2023 Perjantai

Huom!
Jokaisella matkustajalla tulee olla matkalla mukana henkilöllisyystodistus (voimassa oleva passi tai virallinen EU-henkilökortti). Ajokortti ei käy

12-12.30
Kokoontuminen Helsingin Länsisatamassa, T2. Lippujen haku Matkapoikien edustajalta (tiski pääovista kun tullaan sisään, vasemmalla puolella heti Tallinkin tiskien jälkeen) ja siirtyminen laivaan. HUOM Laivaan pääsy loppuu klo 13.00

Megastar laiva lähtee Helsingistä kohti Tallinnaa. Matkat kansipaikoin

13:00 alkaen matkan aikana nautitaan buffet-lounas. Laivan Delight Buffet ravintolassa, kannella 9

saapuminen Tallinnaan
siirtyminen kävellen ja majoittuminen Hestia Hotel Europassa, Paadi 5, Tallinna, joka sijaitsee D-terminaalista 500 metrin päässä

17:00-19:00
Hestia hoitellin kokoustilakahvit
Anne Sarvi,
työmarkkinajuristi, Jyty
Ammattialapäivien avaus, ohjelma ja tutustuminen
Jyty kirkon alan kuulumiset, kirkon alan työryhmä
Ajankohtaiskatsaus kirkonalan työmarkkinoihin

9.9.2023 Lauantai

07:00-09:00
Aamusauna
Aamiainen Hestia Hotel Europa

09:00-
Työelämän haasteet ja tulevaisuuden näkymät kirkossa,
Anne Sarvi, työmarkkinajuristi, Jyty
Käsitellään nykyisiä haasteita, joita kirkon työntekijät kohtaavat, ja tulevaisuuden näkymiä työsuhteen ehdoissa sekä kirkon työympäristössä.

Itsejohtaminen ja työhyvinvointi, Kesytä kiire.

Anja Kulovesi-Leino Kiireenkesytys® konseptin äiti ja tietokirjailija, Sun Innovations Oy
Päivi Rautiainen, Luovat Workshopit
• Uusia näkökulmia yhteisön ja yksilön kiireisiin.
• Tutustu erilaisiin kiirehtijöihin ja tunnista omat suosikkityylisi.
• Tunnista avainkysymyksiä. Keskity siihen, mikä on mahdollista.
• Pieniä askelia arkeen vietäviksi.

13:00 Lounas hotellin ravintola

14:30 lähtö bussilla Hestia hotelli Europasta
Opastetulla kierroksella ajamme Tallinnan Pyhän Pietarin seurakunnan Peetelin kirkkoon, EELK Tallinna Peeteli kogudus, Preesi 5. Perillä tutustumme seurakunnan toimintaan ja tiloihin. Peetelin seurankunta on tunnettu omasta sosiaalityöstä. Vuodesta 2000 lähtien kirkossa toiminut Peetelin kirkon sosiaalikeskus.

17:30 Paluu hotellille

Päivällinen,
Ravintola Platz. Osoite: Roseni 7, Tallinn. Lyhyen n.500 metrin kävelymatkan päässä hotellilta, Rotterman korttelissa.

10.9.2023 Sunnuntai

07:00-09:00
Aamiainen Hestia Hotel Europa

09:00-11:30
Omatoiminen tutustuminen Tallinnaan

• Askarruttaako työpaikan työsuhdeasioissa? Mahdollisuus keskustella Annen kanssa ja tavata Jytyn kirkon alan työryhmän jäseniä

Jokainen siirtyy itse Tallinnan D-terminaaliin, hotellilta lyhyt kävelymatka

12.00–13.00
klo 12.00 mennessä hotellihuoneiden luovutus.
Siirtyminen omatoimisesti Tallinna, D-terminaaliin, hotellilta lyhyt kävelymatka. satamaan klo 12.30 mennessä.
Lähtöselvitys; Tallinna, D-terminaali klo 12.00–13.00. HUOM Laivaan pääsy loppuu klo 13.00.

Megastar laiva  lähtee Tallinnasta. Matkat kansipaikoin.

13:00 alkaen matkan aikana nautitaan Buffet -ruokailu, Delight Buffet sijaitsee kannella 9

15:30 saapuminen Helsinkiin Länsiterminaali T2

Hyvää ja  turvallista kotimatkaa

Osallistumisoikeus

Opintopäivät ovat suunnattu vain ammattiliitto Jytyn kirkon sopimusalalla työskenteleville jäsenille.

Huom!

Jokaisella matkustajalla tulee olla matkalla mukana henkilöllisyystodistus ( voimassa oleva passi tai virallinen EU-henkilökortti). esim. ajokortti ei riitä

Kustannukset

Liitto maksaa matkakustannukset edullisimman matkustustavan mukaan. Matkaliput varataan matkatoimisto matkapoikien kautta.

Opintopäivien hinta on alkaen 345€ kahden hengen huoneessa,  sisältäen ohjelman ja ruokailut.

Jos olet kiinnostunut osallistumaan opintopäiville, ota yhteyttä yhdistyksesi kouluvastaavaan ja sovi osallistumisesta sekä opintopäivien maksusta. Jyty suosittelee, että yhdistys maksaa kurssipaketin kokonaan tai omavastuuosuudella.  Ilmoittautumiset suoraan matkatoimistoon ilmoittautuessa sinulla pitää olla laskutusosoite tiedossa.

Mikäli työnantaja tai muu kuin yhdistys maksaa kurssimaksun, tällöin ilmoittautuminen koulutusvastaavan kautta ei ole välttämätöntä vaan voit ilmoittautua suoraan matkapoikien varaussivuston kautta.

Lisätietoja

osallistujavahvistus lähetettään osallistujille ennen opintopäiviä viikolla 34. Matkaliput voi tilata matkatoimisto matkapojista etukäteen tai maksaa itse ja laskuttaa ne opintopäivien jälkeen liitolta. Lentoliput tulee aina varata suoraan matkapoikien kautta, jotka tarkistavat sopivat yhteydet. Matkapojat myyntipalvelu  puh 010 2323200

Hestia Hotel Euroopa sijaitsee Tallinnan keskustassa matkustajasataman ja laajentuvan Rotermannin korttelin sekä vanhankaupungin välissä. Neljän tähden hotellissa on myös tilavat ja kodikkaat huoneet, joten se sopii kaikille helppoutta ja hyvää sijaintia arvostaville!  lisätietoja hotellista, hotellista löytyy myös kauneussalonki, saunat ja kuntosali

Lisätietoja antaa kehitysjohtaja Mika Periaho, puhelin 040 551 2130 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ilmoittautumiset

Ilmoittautuminen viimeistään 7.8.2023 suoraan matkatoimisto matkapoikien linkin kautta tai olemalla yhteydessä.

Myyntipalvelumme auttaa! Soita 010 2323 200
Kun haluat lisätietoa matkasta tai henkilökohtaista palvelua, soita myyntipalveluumme 010 2323200 tai jätä soittopyyntö. Matka-asiantuntijamme auttavat sinua kaikissa matkaan liittyvissä kysymyksissä.