Jyty näkyvästi esillä NUORI2019 – valtakunnallisilla nuorisotyöpäivillä Turussa

​Nuorisoalan suurtapahtuma NUORI2019 kokoaa 27.–28.3.2019 yhteen reilut 1500 nuorisoalan toimijaa, tekijää ja vaikuttajaa Turun Logomoon. Jyty on NUORI2019-tapahtuman pääyhteistyökumppani. Tapahtuma tarjoaa nuorisotyön toimijoille kaksi päivää mahdollisuuksia verkostoitua, innostua, lisätä osaamista ja kehittää omaa ammattitaitoa.

Jytyn messuosastolla infoa, kilpailu ja yllätyslahja

Jytyllä on oma messuosasto NUORI2019-tapahtumassa Logomossa. Siellä voit osallistua kilpailuun, jossa arvontaan kaikkien osallistuneiden kesken lahjakortteja. Samalla mahdollisuus tutustua Jytyn järjestö- ja nuorisotyön ammattialaryhmän jäseniin sekä kysyä mielen päällä olevia kysymyksiä Jytyn lakimieheltä tai muilta liiton työntekijöiltä. Jytyläisille jäsenille luvassa yllätyslahja, tule ja lunasta oma palkintosi.

Keskiviikkona 27.3. klo 16–17 kannattaa suunnata Logomossa Humak-saliin, sillä silloin on luvassa Jytyn luento Työehdot nuorisotyön työpaikoilla -aiheesta. Luennolla saat perustietoa työehdoista kunnissa ja yksityisellä sektorilla. Mahdollisuus kysyä ammattiliiton lakimieheltä mielen päällä olevia ja askarruttavia kysymyksiä työsuhteista ja työsuhteiden ehdoista. Mukana työmarkkinalakimies Heikki Wilén ja työmarkkina-asiamies Veli Vähämäki.

Jytyn jäsenille luvassa samassa tilassa luennon jälkeen, klo 17–17:30, pientä purtavaa ja juotavaa sekä jytyläistä fiiliksen nostoa ennen iltajuhlaan valmistautumista. Lisäksi Allianssi ja Humanistinen Ammattikorkeakoulu toteuttavat yhdessä sosiaalisen median kampanjan, jossa nostetaan esille, kuinka oppilaitoksen alumnit kokevat tapahtuman kantavan teeman eli yhteistyön ja kertovat minkälaisia yhteistyön mahdollisuuksia opinnot ovat heille mahdollistaneet. Jytyn suunnittelija Pekka Laukkanen on mukana kertomassa omasta opintopolustaan sekä työstään Jytyssä.

Jytyn jäsenille alennusta -25 €

Jyty on NUORI2019-tapahtuman yksi pääyhteistyökumppaneista. Yhteistyön tavoitteena on luoda
yhdessä nuorisoalan toimijoille uusia areenoita nuorisotyön ammatillisuudesta ja toimijoiden hyvinvoinnista keskustelemiseen.

Jyty tuottaa tapahtumaan toimijoiden hyvinvointia ja nuorisotyön ajankohtaisia teemoja käsittelevää ohjelmaa. Lisäksi kaikki jytyläiset voivat osallistua tapahtumaan alennetulla hinnalla. Alennus on -25 € tapahtuman lipuista, se on suunnattu kaikille Jytyn jäsenille ja se on voimassa kaikissa hintaluokissa tapahtumaan saakka.

Alennuksen saa aktivoitua syöttämällä koodin JYTY2019 ilmoittautumislomakkeen alennuskoodikenttään. Sähköinen ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.