Jyty-lehti uudistui

Lehtiuudistuksen tavoitteena on palvella lehden lukijoita entistä paremmin.

Ammattiliitto Jytyn oma Jyty-lehti on uudistunut. Muutos näkyy printtilehden konseptissa, sisällöissä ja ulkoasussa. Uudistuksen tavoitteena on ollut tehdä lehdestä entistä kiinnostavampi ja ajattomampi.

– Printtilehdellä on edelleen tärkeä rooli osana jäsenviestintäämme. Siinä missä Jytyn sähköiset kanavat tarjoavat ajankohtaista tietoa, lehden tehtävänä on syventää jäsenten suhdetta Jytyyn. Olemme panostaneet juttujen silmäiltävyyteen ja hyödyllisyyteen. Toivomme, että jokainen lukija saa Jyty-lehdestä tietoa, josta on hänelle iloa tai apua, kuvaa Jyty-lehden päätoimittaja, viestintäjohtaja Jaana Parkkola.

Jyty-lehdet ovat jatkossa entistä vahvemmin teemoitettuja. Ensimmäisen uuden konseptin mukaisen lehden teemana on palkka.

– Pyrimme nostamaan lehden pääaiheeksi asioita, jotka puhututtavat jäseniä ja ovat sillä hetkellä myös yhteiskunnallisesti ajankohtaisia. Vuoden viimeisen lehden teemana onkin sitten koulutus, paljastaa lehden tuottaja, viestintäasiantuntija Sanna Pyysalo.

Uudistus toteutettiin yhteistyössä sisältötoimisto Kubon kanssa. Konseptoinnin alkuvaiheessa uudistukseen osallistettiin myös Jytyn tulevaisuustyöryhmä.

Jyty-lehti ilmestyy printtiversiona vuonna 2023 yhteensä 5 kertaa. Lisäksi lehdestä löytyy digiversio, ja verkkolehti laajentaa lehden sisällöt Jytyn omaksi mediaksi ajankohtaisine aiheineen.

Kuulemme mielellämme, miten olemme uudistuksessa onnistuneet! Voit antaa palautetta uusimmasta lehdestä palautelomakkeella.