Jäsensuosittelun tehoviikot käynnistyvät – lahjakortti jo yhdestä jäsenestä

Nyt jos koskaan on hyvä hetki suositella Ammattiliitto Jytyn jäsenyyttä kollegalle tai kaverille! Jäsensuosittelun tehoviikkojen aikana jokainen vähintään yhden uuden jäsenen hankkinut jytyläinen palkitaan lahjakortilla.

Ammattiliitto Jyty käynnistää 1. maaliskuuta jäsensuosittelun tehoviikot. Kampanjan aikana 1.3.–30.4.2023 kaikki vähintään yhden uuden jäsenen hankkineet Jytyn jäsenet palkitaan GoGiftin 20 euron arvoisella SuperLahjakortilla. Lahjakortilla jäsenhankkija saa valinnanvapauden GoGiftin koko lahjavalikoimaan.

Lahjakortteja on jaossa yksi kappale per jäsenhankkija. Pyydäthän jäseneksi liittyvää henkilöä kirjoittamaan suosittelijan (eli sinun) sähköpostiosoite liittymislomakkeen lisätietoja-kohtaan. Lahjakortit toimitetaan sähköpostitse ennen kesälomakautta.

Tehoviikkojen aikana pyörii normaalisti myös Jytyn 1.1.–30.6. voimassa oleva suosittelukampanja, jossa voit ansaita hankittujen jäsenien määrän mukaan 30, 50 tai 150 euron arvoisen S-ryhmän lahjakortin. Tutustu tähän kampanjaan Jytyn nettisivuilla.

Lisätietoja: suunnittelija Pekka Laukkanen, puh. 040 575 9565, pekka.laukkanen@jytyliitto.fi