Sihteerin ja assistentin rooli kokee muutoksen monista syistä. Digitalisaatio, etätyön yleistyminen, uudet viestintä- ja tietojärjestelmät sekä työn monipuolistuminen ovat vain muutamia tekijöitä, jotka vaikuttavat näiden ammattien kehitykseen.

Sihteerien, hallinnon asiantuntijoiden, ICT-alan ammattilaisten ja assistenttien tehtävät kehittyvät, ja on ensiarvoisen tärkeää pysyä ajan tasalla ja kehittää osaamista vastatakseen muuttuvan työympäristön haasteisiin ja mahdollisuuksiin. Tämä edellyttää sekä perinteisten että uusien taitojen hallintaa, korostaen jatkuvaa oppimista ja sopeutumista muuttuviin vaatimuksiin.

Oletko valmis ottamaan seuraavan askeleen urallasi sihteerinä tai assistenttina? Tartu tilaisuuteen ja osallistu ammattiliittosi järjestämille ammatillisille opintopäiville, jotka on suunniteltu erityisesti sinua varten! Luvassa on kaksi päivää täynnä inspiraatiota, oppimista ja verkostoitumista, kun syvennymme digitalisaation, viestinnän ja henkilökohtaisen kehityksen uusimpiin trendeihin. Hanki uusimmat taidot, jotka tekevät työstäsi entistäkin tehokkaampaa ja avaavat uusia uramahdollisuuksia. Älä jätä väliin tilaisuutta kasvaa ammattilaisena ja verkostoitua kollegoidesi kanssa eri puolilta maata. Ilmoittaudu nyt ja tee työstäsi merkityksellisempää kuin koskaan ennen!