Luottamusmiesten ja puheenjohtajien neuvottelupäivät / Itä-Suomen alue

Mikkeli

11.9.2024

Osallistumisoikeus

Pääluottamusmiehet, luottamusmiehet ja heidän varaedustajansa sekä paikallisyhdistyksen puheenjohtajat. Neuvottelupäivien sisältö on suunnattu kunta- ja hyvinvointialueilla työskenteleville.

Kurssi ei ole neuvoteltu palkalliseksi yksityisen ja AVAINTES alojen henkilöstön edustajille. Liitto maksaa kyseisten alojen henkilöstön edustajien kurssikustannukset, joten halutessaan he voivat osallistua neuvottelupäiville. mikäli työnantaja myöntää vapaata.

Kustannukset

Liitto maksaa muiden palkalliseen koulutuksen oikeutettujen paitsi puheenjohtajan kurssipaketin (majoitus 2hh, ruokailut ja ohjelma) ja matkat. Puheenjohtajan kurssipaketin ja matkat maksaa yhdistys. Matkat maksetaan Jytyn matkustusohjesäännön mukaan. Poikkeavista matkustustavoista on etukäteen sovittava aluetoimiston kanssa.

Ilmoittautumiset

Ilmoittautuminen tapahtuu Jässärin kautta (linkki alhaalla).
Ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen kaikille ilmoittautuneille lähetetään kurssivahvistus, jossa on esimerkiksi ohjeet matkalippujen ostoon.