Luottamusmiesten ja puheenjohtajien neuvottelupäivät / Pohjois-Suomi

Oulu

25.9.2024

Osallistumisoikeus

Pääluottamusmiehet, luottamusmiehet ja heidän varaedustajansa sekä paikallisyhdistyksen puheenjohtajat. Neuvottelupäivien sisältö on suunnattu kunta- ja hyvinvointialueilla työskenteleville.

Kurssi ei ole neuvoteltu palkalliseksi yksityisen ja AVAINTES alojen henkilöstön edustajille. Liitto maksaa kyseisten alojen henkilöstön edustajien kurssikustannukset, joten halutessaan he voivat osallistua neuvottelupäiville. mikäli työnantaja myöntää vapaata.

Pyydämme huomioimaan, että alueen neuvottelupäivistä valittaisiin lähinnä oleva. Mikäli merkittävää eroa ei ole välimatkoissa, voi valita itselleen sopivimman paikkakunnan.

Kustannukset

Liitto maksaa muiden palkalliseen koulutuksen oikeutettujen paitsi puheenjohtajan kurssipaketin ja matkat. Puheenjohtajan kurssipaketin ja matkat maksaa yhdistys. Matkat maksetaan Jytyn matkustusohjesäännön mukaan. Poikkeavista matkustustavoista on etukäteen sovittava aluetoimiston kanssa.

Ilmoittautumiset

Ilmoittautuminen tapahtuu Jässärin kautta (linkki alhaalla).