Luottamusmiesten ja puheenjohtajien neuvottelupäivät / Länsi-Suomen alue

Jyväskylä

12.9.2024

Osallistumisoikeus

Pääluottamusmiehet, luottamusmiehet ja heidän varaedustajansa sekä paikallisyhdistyksen puheenjohtajat. Neuvottelupäivien sisältö on suunnattu kunta- ja hyvinvointialueilla työskenteleville.

Kurssi ei ole neuvoteltu palkalliseksi yksityisen ja AVAINTES alojen henkilöstön edustajille. Liitto maksaa kyseisten alojen henkilöstön edustajien kurssikustannukset, joten halutessaan he voivat osallistua neuvottelupäiville. mikäli työnantaja myöntää vapaata.

Kustannukset

Liitto maksaa muiden palkalliseen koulutuksen oikeutettujen paitsi puheenjohtajan kurssipaketin (majoitus, ruokailut ja ohjelma) ja matkat. Puheenjohtajan kurssipaketin ja matkat maksaa yhdistys. Matkat maksetaan Jytyn matkustusohjesäännön mukaan. Poikkeavista matkustustavoista on etukäteen sovittava aluetoimiston kanssa.

Lisätietoja

Länsi-Suomen aluetoimisto, aluetoiminnan koordinaattori Outi Mikkola, puhelin 040 661 5556 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ilmoittautumiset

Ilmoittautuminen tapahtuu Jässärin kautta (linkki alhaalla).