Maalittaminen ja häirintä -webinaari on suunnattu Sinulle, joka koet asiakastyötä tehdessäsi erityyppisiä haastavia tilanteita. Webinaarissa kouluttajana toimii Totti Karpela. Hänen erityisenä osaamisalueena on asiakaspalvelun kehittäminen haasteellisissa ja vaativissa tilanteissa sekä asiakaskohtaamisten ammattimainen hallinta.
16.11.2023
14-16
Webinaari
Valtakunnallinen
Teams
Kaikille avoin webinaari
Tämä koulutus on avoin kaikille, sekä Jytyn jäsenille että muille, joita aihe kiinnostaa. Pyydä siis myös työkaverisi mukaan.
Koulutus järjestetään työpäivän aikana, joten voit pyytää työnantajalta lupaa osallistua koulutukseen työajalla.
Kouluttajana Totti Karpela
Totti Karpela on toiminut kouluttajana jo vuodesta 1986 alkaen. Nykyisin lähes jokaisella mantereelle vuosittain kouluttava Totti on ehtinyt kerätä kokemuksia laaja-alaisesti eri teollisuuden alojen sekä asiantuntija- ja palvelualojen edustajien kouluttamisesta ja konsultoinnista. Totin koulutusten vaikuttavuus perustuu hänen käytännönläheiseen, energiseen ja organisaatioiden sekä osallistujien erityistoiveet huomioivaan tapaan kouluttaa – keskustelun ja vuorovaikutuksen tärkeyttä unohtamatta.
Ilmoittaudu alla näkyvästä painikkeesta tai tästä linkistä: https://events.teams.microsoft.com/event/811d9b11-ca9e-4886-9a19-b323b3b402cc@8e851942-fe91-44c9-ba4d-7a530a101409