SH-tjänsterna behöver tillräckliga resurser för att patienterna ska kunna få den bästa vården också i fortsättningen. Man måste satsa på arbetshälsan, annars belastas arbetstagarna och flyr från branschen.
Jag gör kontorsarbete och har flexibel arbetstid. Flexramen är kl. 7–9 och kl. 14–17. I normala fall är min arbetsdag…