LM-teemawebinaari, luottamusmiehen etäviestintätaidot

16.3.2023 Teams-verkkoalusta

Torstai 16.3.

8.30-8.35
Webinaarin aloitus ja käytännön asiat
Koulutusasiantuntija Tomi Engström, Jyty ry

8.35-10.30
Etäviestintätaidot

Vuorovaikutus – ja esiintymistaidon opettaja Kikka Pohjaväre, Esiintymisvalmennus ILO

Koulutus antaa käytännön työkaluja vaikuttavaan esiintymiseen neuvottelu-, viestintä- ja vuorovaikutustilanteissa etänä.

• Miten vaikutamme toisiimme etänä?
  • Kehonkielen ja ilmaisun tehokeinot viestin vahvistamisessa etäkohtaamisissa.
  • Etänä esiintymisen erityispiirteet.
  • Valmistautuminen etäkohtaamiseen.
  • Teams-ohjelmiston hyödyntäminen vaikuttamisen näkökulmasta ja esitysmateriaalien ammattimainen hyödyntäminen etänä
  • Vuorovaikutuksen ja osallistujien aktivoinnin keinoja etänä.

Tauotus tilanteen mukaan sopivissa väleissä.

Webinaarin päättäminen
Koulutusasiantuntija Tomi Engström, Jyty  ry

Osallistumisoikeus

Pääluottamusmiehet, luottamusmiehet ja heidän varaedustajansa sekä paikallisyhdistyksen puheenjohtajat. Osallistumisoikeus palkalliseen koulutukseen saattaa hieman poiketa yksityisellä, kirkon ja AVAINTES-aloilla. Palkalliseksi hyväksytyt koulutukset löydät sivun vasemmasta laidasta kohdasta ”Henkilöstön edustajan koulutus”.

Webinaari on avoin myös kaikkien alojen työsuojeluhenkilöstölle sekä  palkallista kunta- ja hyvinvointialueiden työsuojeluhenkilöstölle.

Mikäli kaksi puolenpäivän mittaista webinaaria ovat peräkkäin, voit yhdistää nämä yhdeksi koko päivän koulutukseksi. Molempiin webinaareihin ilmoittaudutaan erikseen.

Lisätietoja puolen päivän webinaarien palkallisuudesta kunta- ja hyvinvointialueilla tämän linkin takaa.

Kustannukset

Ei kustannuksia, maksuton kohderyhmälle.

Lisätietoja

Webinaarin käytännön järjestelyistä ja ilmoittautumisista lisätietoja antaa koulutussihteeri Pia Kiviniemi, puhelin 020 789 3727 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ohjelmasta lisätietoja antaa koulutusasiantuntija Tomi Engström, puhelin 020 789 3726 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ilmoittautumiset

Ilmoittautuminen tapahtuu Jässärin kautta.

Kutsu  lähetetään noin kaksi viikkoa ennen koulutuksen alkua. Tämänkin jälkeen voi vielä ilmoittautua, mikäli koulutuksessa on tilaa. Ilmoittautumislinkki sulkeutuu noin kolme päivää ennen koulutuksen alkua. Teams-linkin  saat noin 1-3 päivää ennen koulutuksen alkua.