LM-teemakurssi, suurten kuntien ja hyvinvointialueiden pääluottamusmiehet

12.9.2023 - 13.9.2023

Luottamusmieskoulutus

Valtakunnallinen

Mäntsälä

9.8.2023

Osallistumisoikeus

Suurten kuntien (asukkaita yli 50 000)  pääluottamusmiehet sekä hyvinvointialueiden (edustettavia yli 200) pääluottamusmiehet.

Koulutus on hyväksytty palkalliseksi koulutukseksi kunta-alalla  ja hyvinvointialueilla

Huomaa, että sairauslomalla, vuorotteluvapaalla tai muulla palkallisella tai palkattomalla vapaalla oleva ei voi osallistua  palkalliselle kurssille koulutukseen.

Kustannukset

Liitto maksaa muiden palkalliseen koulutuksen oikeutettujen paitsi puheenjohtajan kurssipaketin (ohjelman mukaiset ruokailut, majoitus 2hh, ohjelma) ja matkat. Puheenjohtajan kurssipaketin ja matkat maksaa yhdistys. Matkat maksetaan Jytyn matkustusohjesäännön mukaan. Poikkeavista matkustustavoista on etukäteen sovittava koulutussihteerin kanssa.

Lisätietoja

Koulutuksen käytännön järjestelyistä ja ilmoittautumisista lisätietoja antaa koulutussihteeri Pia  Kiviniemi, puhelin 020 789 3727 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ohjelmasta lisätietoja antaa koulutusasiantuntija Tomi Engström, puhelin 020 789 3726 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ilmoittautumiset

Ilmoittautuminen tapahtuu Jässärin kautta (linkki alhaalla).