Liitä jäsenkorttisi MobilePayhin, saat Teboililta kupin kahvia tai teetä veloituksetta 15.1.–15.2.2021!

MobilePaylla maksaminen on käytössä yhä useammalla palveluntarjoajalla ja kuluttajalla. Kätevää sovelluksen
käytöstä tekee sen, että voit halutessasi liittää Jytyn jäsenkortin palveluun, jonka myötä saat asiakasedut hyödynnettyä ilman fyysistä korttiakin. Aktivoi Jytyn jäsenkorttisi MobilePayssa, maksa ostot huoltamon sisäkassalla ja saat kupin kahvia tai teetä maksutta ajalla 15.1.–15.2.2021. Automaateilla tankatessasi käytä muovista korttisiasi.

MobilePay toimii palvelevien Teboil-huoltamoiden sisäkassoilla. Maksaminen on helppoa: maksettava summa tulee bluetooth-yhteyden kautta näkyviin puhelimen ruudulle, minkä jälkeen maksun voi hyväksyä sovelluksessa puhelimen ruutua pyyhkäisemällä. MobilePayn voi ottaa käyttöön minkä tahansa pankin asiakas ja se toimii kaikilla yleisillä Android- ja iOS-mobiililaitteilla. Lataa sovellus Google Play kaupasta tai App Storesta.

Lue lisää: Jytyn jäsenedut – Teboil